Joost Verhoeven en Klaas Weima treden toe tot bestuur Swocc

Beiden zijn al goede bekenden van Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (Swocc).

Verhoeven (links) en Weima

Joost Verhoeven (Universiteit Tilburg) en Klaas Weima (Energize) zijn deze zoemer toegetreden toe tot het bestuur van Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (Swocc).

Verhoeven en Weima

Joost Verhoeven is assistant professor aan de Universiteit Tilburg aan de afdeling Communication and Cognition. Hij publiceerde eerder al verschillende Swocc-publicaties, namelijk publicatie 60 over medewerkers als merkambassadeurs op sociale media, publicatie 64 over de relatie tussen merk- en werkwaarden en publicatie 78 ‘Hoe Medewerkers Merken Maken’.

Klaas Weima is oprichter en managing director bij Energize en CMOtalk. Ook hij was geen onbekende bij Swocc. Swocc organiseerde in 2020 samen met Weima de online masterclass ‘Verdiende Aandacht’

Het volledige Swocc-bestuur bestaat nu uit: Mary Hoogerbrugge, Martin Kersbergen, Marjolijn Antheunis, Klaas Weima, Joost Verhoeven, Esther Overmars en Andy Santegoeds.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie