Jonge creatieven helpen sociale initiatieven via platform NL Get it done

Onder de naam ‘NL Get it done’ werken NL2025 en Get it done – twee platforms die zich al inzetten voor een beter Nederland – vanaf nu samen. Via het nieuwe platform zetten jongeren zich belangeloos in voor het goede doel.

Projecten
Het gaat om bestaande, meestal regionale initiatieven in Nederland. De eerste projecten op de site zijn Champs on Stage, Confuus, Future NL, Jongeren op Gezond Gewicht en Young Impact.

NL Get it done stelt een team samen dat deze initiatieven vooruit helpt. Zo'n teams bestaat uit jonge consultants, reclame- en mediaprofessionals en een aantal Nederlandse influencers. Een aantal grote Nederlandse bedrijven geeft hun jonge medewerkers de ruimte om met hun kennis, netwerk en expertise bij te dragen aan een betere wereld.

Samenwerking tussen Get it done en NL2025
Get it done is in 2009 opgericht door actrice Hanna Verboom en was een van de eerste crowdfunding platforms in Nederland. Het platform steunt projecten door mensen te activeren om iets voor een ander te doen. Ondernemers als Victor Knaap (MediaMonks) en Cristine Brinkman (Osborne Clark) hebben zich erbij aangesloten.

Get it done bundelt nu de krachten met NL2025. Dat is een samenwerkingsplatform waarin bestuurders uit de culturele en wetenschappelijke wereld, kunstenaars en sporters zich als ‘aanjagers’ hebben verenigd. Zij zetten zich op persoonlijke titel in voor een betere toekomst van Nederland.

Lees meer op het platform.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie