‘Hysterische’ campagne voor historisch landgoed

Bureau Fitzroy gaat aan de slag met gif-kunstenaar James Kerr

Creatief bureau Fitzroy maakte een communicatiecampagne voor landgoed Parc Broekhuizen. Op deze historische plek vindt je twee restaurants, een hotel en ruimtes voor feesten en evenementen.

Deze historische grandeur kan ook tegen je werken, als je bijvoorbeeld jongeren wilt aantrekken. Daarom wilde Fitzroy het vooral luchtiger maken met communicatie. ‘Niet door gek te doen, maar door historische elementen hysterisch te maken’, vertelt Jur Baart van Fitzroy. ‘We werkten samen met de Canadese gif-kunstenaar James Kerr.’

Binnen het landgoed hangen vijf bijzondere kunstwerken uit 18e eeuw van schilder Willem Joseph Laguy. Het zijn tragedies van Voltaire die de basis vormen voor alle communicatie rond Parc Broekhuizen. Kerr maakte samen met Fitzroy bewegende plaatjes van de kunstwerken, met elementen uit de moderne tijd.

Je ziet de nieuwe “kunstwerkjes” terug in alle communicatie: van sociale media tot de menukaart en het interieur.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie