Hoe bouw je een merk als je advertising digitaal is en programmatic wordt ingekocht?

Joris Merks-Benjaminsen bedacht er een model voor.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Digitale strategieën focussen nog te veel op performance marketing. Maar hoe moet het dan met je branding? Op Adfo Live legt Joris uit hoe je je merk- en marketingstrategie future ready maakt, en hoe je stap voor stap naar die toekomst toe werkt. 

Joris Merks-Benjaminsen is Head of Digital Transformation bij Google. Hij geeft workshops in digital marketing, contentstrategie, branding en programmatic marketing.
Joris werd Dialoog Marketer van het jaar 2012, was genomineerd voor onderzoeker van het jaar en Cross Media Man van het jaar 2013. Hij won in 2013 de Pim Marketingliteratuurpijs voor zijn boek "Schizofrene Marketing". Dit jaar publiceert Joris zijn nieuwste boek: “Online Brand Identity”, waarin hij met een model komt om het maximale uit digitaal te halen om je merk te bouwen.

Kom ook naar Adfo Live, 15 en 16 september

Met ruim 100 verschillende sessies in twee dagen komen op Adfo Live alle onderwerpen voorbij die het werk van de marcomprof sterk gaan beïnvloeden, vandaag en morgen. Social pr, customer journey, digital engagement, marketingtechnology…

Meer weten over ? Ga naar de site en .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie