Voormalig Unilever-mediadirector Harry Dekker wordt strategisch adviseur Zuiver Group

Hij gaat 'een bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling' van de bureaugroep.

Oud-media director van Unilever Harry Dekker treedt toe tot de raad van advies van Zuiver Group. 'Als strategisch adviseur brengt Dekker een schat aan ervaring en diepgaande expertise in de mediawereld met zich mee', zeggen ceo Dennis Kuperus en founder Edwin Werkman van Zuiver Group.

Harry Dekker: ‘Ik zie er naar uit om vanuit mijn kennis en ervaring een bijdrage te mogen leveren aan de verdere ontwikkeling van Zuiver Group.'

Sleutelrol

De afgelopen dertig jaar speelde Dekker een sleutelrol binnen de media-industrie. Als media director was hij eindverantwoordelijk voor alle mediaplanning en -inkoop voor Unilever Nederland en België. Recent werd Dekker voor zijn langdurige inzet als mediadirecteur van Unilever geëerd met de oeuvreprijs de Grand Coq d'Honneur van het Genootschap van Reclame (GVR). Zijn visie en leiderschap in de mediawereld werden daarbij breed geprezen.

Vorig jaar nam Dekker afscheid van Unilever.

Zuiver Group werd opgericht in 2009 en bestaat uit vier bureaus: Zuiver Media, Wind Mee online marketing, Modern Minds webdevelopment en contentproducent Studio Bravoure.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie