Eus op Koffiedik Kijken 2021

De presentatie van Koffiedik Kijken 2021 is in handen van Özcan Akyol.

Koffiedik Kijken is dé nieuwjaarsbijeenkomst van de media, marketing- en communicatiebranche. Vier voorspellers blikken vooruit op het nieuwe jaar. Dit jaar niet vanuit het KIT, maar conform RIVM-maatregelen met zoveel mogelijk van de gebruikelijke ingrediënten.

Özcan Akyol, ook bekend als Eus, heeft de presentatie in handen. Eus is schrijver, columnist en presenteerde tv- en radioprogramma’s zoals De Geknipte Gast, Sterren op het doek en Onze man in Deventer.

Hij ontvangt in de studio van Capital C vier voorspellers: Yvonne Prins & Caroline van ’t Hek (UM), Brian Hirman (GUC / Intracto) en Caroline van Turennout (Zeeman).*

Dit jaar bestaat Koffiedik Kijken, dat op 28 januari plaatsvindt, uit drie onderdelen:

  1. Koffiedik Kijken Koffie Toer: wandeling van ruim een uur waar je via een speciaal ontwikkeld algoritme wordt gekoppeld aan 4 vakgenoten en je 4x een to-go-item haalt. Vervolgens ga je terug naar huis.
  2. Thuis aangekomen installeer je je op je luie bank om onderuitgezakt naar Koffiedik Kijken TV te gaan kijken. Vier sprekers geven hun voorspelling voor het komende jaar en het ‘Gouden Koffiekopje’ wordt uitgereikt aan de winnaar van de beste voorspellingen van de vorige editie van Koffiedik Kijken. Verder maakt Adformatie de ‘Person of the Year’ bekend. Dé persoon, die het afgelopen jaar het verschil maakte in het vak.
  3. We sluiten af met een borrel en de Koffiedik Kijken Terugblik Quiz waar je mooie prijzen kunt winnen.

Er zijn nog kaarten te bestellen via Koffiedikkijken.com. Koffiedik Kijken wordt georganiseerd door IAA, MWG, VIA, bvA en Adformatie. Leden van deze organisaties krijgen korting.

*dit bericht is aangepast. Oorspronkelijk stond trendwatcher Marian Salzman op het programma. Omdat zij werkzaam is in de tabaksindustrie en dit niet verenigbaar is met de waarden van een deel van de achterban van de organiserende branche-organisaties is besloten haar geen voorspellingen op Koffiedik Kijken te laten doen,

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Bas Welling
De Koffiedik Kijken Tour met algoritme is een te gek idee, en dit soort initiatieven verdienen alle lof. Maar een marketing-topvrouw van Philip Morris dit podium geven vind ik volstrekt ongepast in deze tijd. Tabak is doodsoorzaak nummer 1 in Nederland, en de tabaksindustrie verrijkt zich met een dodelijk product ten koste van 20.000 doden per jaar. Elke week raken 80 nieuwe kinderen verslaafd. In een tijd waarin we de zorg proberen te ontlasten en we klappen voor artsen, vind ik het ongepast dat onze branche deze industrie een platform biedt.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie