Overslaan en naar de inhoud gaan

Erik van Engelen treedt aan als interim-ceo van DDB

Erik van Engelen, voorheen CCO van Eneco en directeur van Wildlands, gaat de huidige directie ondersteunen in het verder uitbouwen van DDB.
Erik van Engelen
Erik van Engelen

Erik van Engelen is door DDB Amsterdam aangetrokken als interim-ceo. Met zijn ruime managementervaring moet hij het huidige management van Barbara Bijlard, Pol Hoenderboom en Joris Gruiters, gaan versterken en de ingezette koers voor een bureau van de toekomst extra kracht bijzetten. DDB werkt onder meer voor Ikea, Kruidvat en Toyota. 

related partner content for mobile comes here

Sander Volten – ceo 180 Global (waar DDB Amsterdam onderdeel van is), zegt uit te kijken naar zijn komst: ‘Ik ben zeer verheugd en trots dat Erik ervoor kiest om te helpen het fundament verder te verstevigen dat Barbara, Pol en Joris het afgelopen anderhalf jaar hebben opgebouwd.'

Van Engelen heeft jarenlange ervaring opgedaan in directierollen op het gebied van marketing en commercie. Na zijn rol als cco bij Eneco werd hij in 2018 Algemeen Directeur bij Wildlands Adventure Zoo en nam vorig jaar na vijf jaar afscheid. Daarnaast is hij voorzitter van de bond van adverteerders (BVA). 

Van Engelen: 'Het bureau heeft een mooie uitgangspositie en combineert op succesvolle wijze creativiteit met effectiviteit, iets waar elke marketeer naar op zoek is. Met veel plezier ga ik mijn ervaring inzetten om samen met het team DDB verder uit te bouwen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in