EHL wil hockeyfans bereiken via sociale media en op het veld

De Euro Hockey League (EHL) wil het evenement meer bekendheid geven.

De zestien beste hockeyclubs van Europa strijden volgende week om een plaats in de halve finale van de Euro Hockey League (EHL). Om Nederlandse en internationale hockeyfans warm te maken het evenement begint de organisatie een online marketingcampagne met topscorer en HC Rotterdam sterspeler Jeroen Hertzberger in de hoofdrol.

 

 

Marketingadviesbureau Crowd is verantwoordelijk voor de campagne. Ze richten zich vooral op bekendheid van het evenement en ticketverkoop. Daarvoor gebruiken ze social advertising, email marketing, print, PR en activaties bij diverse hockeyclubs.

Antonie van Schendel (Crowd): 'De EHL bouwt al jaren consequent aan haar digitale strategie en dit heeft zich uitbetaald in een loyale groep volgers in digitale media en een rijke database met hockeyliefhebbers. In deze campagne voor de EHL KO16 kunnen we dan ook heel gericht de verschillende doelgroepen bereiken om het evenement en ticketverkoop onder de aandacht te brengen.'

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie