Bart de Vries vertrekt per 1 september bij JCDecaux, na een jarenlang dienstverband. De commercieel directeur zegt dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging.
'De coronapandemie, waarin we hard moesten werken en commercieel creatief moesten handelen, was voor mij ook een tijd van reflectie. Dat heeft er toe geleid dat ik besloten heb iets anders te willen gaan doen. Ik waardeer het heel erg dat ik dat in onderling overleg met JCDecaux kan doen. Ik ben al een tijd aan het broeden op die nieuwe uitdaging, maar zal me de komende twee maanden nog volledig concentreren op JCDecaux.'
De Vries zegt op het juiste moment te vertrekken. 'Door onder andere de toegenomen waardering van consumenten voor ‘Buiten’ en de positieve economische vooruitzichten, staat het mediumtype (D)OOH er heel goed voor. In dit landschap heeft JCDecaux door zijn sterke digitale en analoge propositie een onomstreden positie.'
Hij dankt al zijn relaties voor de - jarenlange - samenwerking en de collega's bij het out-of-homebedrijf.
Hannelore Majoor: 'Bart is jarenlang een belangrijk gezicht geweest van JCDecaux in de Nederlandse mediabranche en heeft een grote bijdrage geleverd aan de groei van ons bedrijf in Nederland. Wij bedanken hem daar zeer voor. Soms is het zo dat mensen en bedrijven verandering nodig hebben om zich te ontwikkelen en daarom zijn wij ook van mening dat het aangekondigde vertrek van Bart voor beide partijen een goede beslissing is.'
JC Decaux gaat op zoek naar een nieuwe commercieel directeur.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!