Arthur Hoogendijk is per 1 december aangesteld als directeur van de Sales Management Association (SMA), het platform voor commerciële professionals in Nederland.
Met de komst van Arthur Hoogendijk begint de SMA aan een nieuwe fase in zijn strategie om ‘craftmanship’ van commerciële professionals verder te versterken en in te spelen op de veranderende behoeften in de markt.
Commercieel craftmanship
’Arthur heeft een indrukwekkende staat van dienst in de commerciële mediawereld en brengt een schat aan ervaring mee', zegt voorzitter Daniel Fischer. 'Zijn kennis en ervaring op het gebied van media, commercie én ondernemerschap in technologische innovatie, sluiten perfect aan bij de ambities van de SMA.’
Arthur Hoogendijk zegt er enorm naar uit te kijken om zijn ervaring, visie en netwerk in te zetten voor de SMA. 'Commercieel craftmanship is, met de toenemende technologische toepassingen en een veranderde klant, sterk in beweging. Samen met onze partners en het SMA-team willen we onze leden een platform bieden waardoor zij hierin voorop kunnen lopen.’'
De SMA biedt een scala aan events, trainingen, publicaties, inzichten en praktische tools voor commerciële professionals die zich willen onderscheiden in hun vak. Daarnaast zijn er jaarlijks de SMA Awards voor onder anderen beste cco, salesmanager en young sales professional of the Year, tijdens het Sales Event in Huis ter Duin.
De SMA telt circa 1.750 leden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!