Annette Reijersen van Buuren is van het CPNB overgestapt naar het Oranje Fonds, waar ze hoofd Communicatie aan de slag is gegaan. Ze maakt tevens deel uit van het managementteam.
Een van haar belangrijkste taken daar is de herpositionering van het Oranje Fonds. 'We gaan de komende tijd daarom kijken naar de positionering en merkidentiteit om herkenbaarheid, onderscheid en aantrekkingskracht te vergroten.' Daarnaast richt ze zich op merkactivaties als Maatjes Gezocht, NLdoet en Burendag.
Thematisch
Met haar team is Reijersen van Buuren ze verantwoordelijk voor communicatiestrategie en -beleid, waarbij er thematisch wordt gewerkt aan de aanpak van eenzaamheid, armoede en kansenongelijkheid aan en te zorgen voor betrokken buurten en zorg voor kwetsbaren.
Sandra Jetten, directeur Oranje Fonds, toont zich tevreden met de komst van de Communicatievrouw van het Jaar 2019. 'Onder haar hoede kunnen we het Oranje Fonds een nieuwe fase in laten gaan, waarin we focussen op een thematische benadering van ons werk en het vergroten van onze impact'”
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!