Zeemans nieuwe campagne eindigt in bloed en blauwe plekken

Commercial vertelt verhaal van twee boksers met een bijrol voor de handdoek.

Zeeman gooit de handdoek in de ring. Letterlijk. De nieuwe commercial van de textielgigant vertelt een verhaal van twee boksers en hun keiharde gevecht. Van de voorbereiding - de push ups en stare down - tot een rechtse hoek, vloeiend bloed en blauwe plekken. 

De boodschap: een goede handdoek is er als je ‘m nodig hebt en doet wat ie moet doen: afdrogen, wapperen, absorberen en zich van zijn zachtste kant laten zien.

 

Credits: 

 

Bureau: Persuade 

Strategie: Michiel Rijshouwer

Creatie: Liesbeth Maliepaard, Merel van Osch

Account: Claire Michielsen

Producer: Cariola van Beek, Stefany Rietkerk

Director: Juul op den Kamp

DOP: Myrthe Mosterman

Cast: Mellony Geugjes, Najewa de Groot

Muziek: Soundcircus

Media: Feli Hansen

Opdrachtgever: Caroline van Turennout, Kasper Figee

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie