Webshop Zalando heeft een campagne gelanceerd waarin de omhelzing centraal staat. Met de boodschap 'We zullen elkaar omhelzen', zegt de winkel hoop te willen geven in deze opmerkelijke tijden - ook met het oog op de feestdagen.
Creatief bureau Anomaly Berlijn, dat de campagne creëerde, probeert dat te doen met de kracht van de omarming. Die omarming komt tijdens de hele commercial terug. 'Of het nu gaat om vrienden die arm in arm lopen, een dochter die haar bejaarde vader omarmt, of stellen van alle leeftijden en geslachten en die elkaar omhelzen – de hoofdrolspelers in de campagne zijn echte mensen', zo klinkt het.
Het nummer ‘Godspeed’ van Frank Ocean moet het gevoel van verbondenheid en saamhorigheid versterken.
Saamhorigheid
Zalando zegt vooral een sociale rol te willen spelen en mikt op saamhorigheid. 'De menselijke verbondenheid vormt het centrale idee van onze eindejaarscampagne en sluit aan op onze wens om in deze moeilijke tijd naast onze klanten te staan', aldus Barbara Daliri, Senior Vice President Sales & Marketing van Zalando.
De campagne, die werd opgenomen in onder meer Nigeria, Vietnam en Mexico, wordt de komende maanden verder verspreid via verschillende kanalen, waaronder OOH, DOOH en social media - en in alle 17 Europese landen waar Zalando actief is.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!