Young Impact komt met confronterende campagne voor eenzame jongeren

Megawatt Advertising maakte een korte film die het gevoel van eenzaamheid bij jongeren in beeld brengt.

De Bredase non-profitorganisatie Young Impact vraagt in een nieuwe online campagne van MegaWatt Advertising aandacht voor eenzaamheid onder jongeren. In Nederland voelen 200.000 jongeren zich dagelijks eenzaam, dus: 'Eenzaam ben je nooit alleen.'

Abn Amro

In samenwerking met Abn Amro biedt Young Impact die jongeren tools om iets aan die eenzaamheid te doen: bij jezelf of voor een ander. De organisatie gelooft namelijk dat jongeren de wereld positief kunnen veranderen. Maar veel jongeren zitten vandaag de dag niet lekker in hun vel. En dat is niet zo vreemd, zegt de club. 'Ze staan in de bloei van hun leven, ze willen er op uit, willen reizen, mensen ontmoeten en relaties aan gaan. Die zelfontplooiing wordt dankzij de huidige maatregelen geremd.'

Het Eindhovense bureau Megawatt Advertising maakte een korte film die het gevoel van eenzaamheid in beeld brengt, om bij de kijker een gevoelige snaar te raken. Toch zit er ook een bepaalde positieve energie in: de film moet jongeren motiveren zich aan te sluiten bij Young Impact. Te motiveren om iets te gaan doen, iets te betekenen. 

Credits:

Merk: Young Impact
Bureau: Megawatt Advertising
Concept: Simon Coolen & Jesse van Maanen
Regisseur: Niels van den Top
Productiemaatschappij: Off the Richter
Verantwoordelijk bij klant: Michelle van Vliet

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie