Yacht daagt professionals uit gewoonten te doorbreken om verder te komen in hun carrière. Dat is de boodschap van de nieuwe merkcampagne die vandaag live is gegaan. Onder de noemer ‘Carrière maken door te breken met conventies’ belooft Yacht uitdagende opdrachten waar professionals grenzen kunnen verleggen. De detacheerder gelooft dat professionals hun carrière kunnen versnellen wanneer zij uit hun comfortzone durven te stappen.
Tot eind november zijn diverse campagne uitingen te zien en horen. Yacht pakt uit met onder andere radiocommercials en (online) video testimonials van (interim) professionals die vertellen over hun eigen werkervaring bij Yacht.
Buiten gebaande paden
Rick van der Westen, directeur Brand Experience en Marketing & Communicatie van Yacht: 'We stimuleren professionals het maximale uit zichzelf te halen, maar verlangen dat ook van onszelf. Zo kijken we verder dan de volgende stap in iemands carrière. We zetten een stip op de horizon en bepalen samen met professionals de weg om daar te komen. Persoonlijke ontwikkeling en het verbreden van vakinhoudelijke kennis staan daarbij centraal.
De campagne bouwt voort op de merkstrategie die Yacht vorig jaar lanceerde met de pay-off ‘Pushing Horizons’. Het doel is de merkbekendheid onder ambitieuze HBO+ professionals in de leeftijdscategorie 27 tot 39 jaar te versterken en om duidelijk te maken wat de rol van Yacht is in het leven van professionals.
Joeri Jansen, Creative Director van Roorda Reclamebureau : “Het verleggen van grenzen belooft Yacht niet alleen, hun professionals voor en achter de schermen doen het ook. Dat bewijst de campagne waarin geen acteurs maar echte Yacht professionals uit hun comfortzone stappen door de hoofdrol te spelen in hun eigen succesverhaal.'
Bekijk hieronder een van de videotestimonials van de campagne
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!