Xenos is 'anders en mixt erop los' in nieuwe merkcampagne

De winkelketen lanceert het vervolg op 'Da's leuk van Xenos' uit 2019. De campagne is ontwikkeld door Persuade en Artbox.

Xenos is ervan overtuigd dat alles wat anders is het leven kleur geeft. Andere culturen, andere stijlen, andere smaken. Dat is volgens Xenos (Grieks voor vreemdeling) de essentie van het merk. Die boodschap is relevanter dan ooit en daarom lanceert de keten (150 winkels in Nederland) een nieuwe campagne.

De tv-commercial vertelt het verhaal van een koffiekopje dat uit de servieskast wordt verstoten omdat het er anders uitziet, maar uiteindelijk de held in het 'gemixte servies' wordt. Een vrolijk stemmende film, waarbij het lijkt alsof de rommelige winkelketen zich met de communicerende kopjes en borden heeft laten inspireren door de Disney-klassieker Belle en het Beest.

De campagne, ontwikkeld door bureaus Persuade en Artbox, is het vervolg op ‘Da's leuk van Xenos' uit 2019, de pay-off die de winkelketen wederom toepast. Bekijk 'm hieronder:

Credits 

Bureau: Persuade
Creatie: Merel van Osch, Michiel Rijshouwer, Laura Bording, Stefan Leendertse, Carsten van Berkel

Account: Linda Ruijs

In samenwerking met: Artbox 
Regisseur: Geert Jansen

Producer: Jessica Iken
Design, animatie & visual effects: Kees Sparnaaij en Julien Kraakman
Muziek: Lennert Busch

Media: Feli Hanssen
Opdrachtgever: René Ruger, Maaike Verkerk

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie