Campagnes McDonald’s biedt Spotify-afspeellijsten aan door frietjes te scannen De bezoekerservaring wordt aangeboden in de Latijns-Amerikaanse vestigingen.
Partnerbijdrage Vier het vak in Cannes en word een betere marketeer Ana Henriques(TUI & Kras), Esther Oostrom (Aegon Nederland, Henriette van Swinderen (Bond Van Adverteerders/BVA) en Nathalie Lam over Cannes
Campagnes Vedett drijft de spot met influencers in campagne Het hippe cultbiertje lanceert zijn eerste influencercampagne met Pepijn Lanen in de hoofdrol.
Merkstrategie Plus kiest voor Het PR Bureau na campagnes Fabeltjeskrant en Tupperware Twee succesvolle activaties aanleiding om samenwerking officieel voort te zetten.
Campagnes Viral van de week: Albert Heijn moedigt de Oranje leeuwinnen aan Social video bureau LifeHunters kiest de viral van de week. Een case die hun inspireerde, deed lachen of aanzette tot denken.
Campagnes McDonald’s biedt Spotify-afspeellijsten aan door frietjes te scannen De bezoekerservaring wordt aangeboden in de Latijns-Amerikaanse vestigingen.
Partnerbijdrage Vier het vak in Cannes en word een betere marketeer Ana Henriques(TUI & Kras), Esther Oostrom (Aegon Nederland, Henriette van Swinderen (Bond Van Adverteerders/BVA) en Nathalie Lam over Cannes
Campagnes Vedett drijft de spot met influencers in campagne Het hippe cultbiertje lanceert zijn eerste influencercampagne met Pepijn Lanen in de hoofdrol.
Merkstrategie Plus kiest voor Het PR Bureau na campagnes Fabeltjeskrant en Tupperware Twee succesvolle activaties aanleiding om samenwerking officieel voort te zetten.
Campagnes Viral van de week: Albert Heijn moedigt de Oranje leeuwinnen aan Social video bureau LifeHunters kiest de viral van de week. Een case die hun inspireerde, deed lachen of aanzette tot denken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid