Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald’s biedt Spotify-afspeellijsten aan door frietjes te scannen

De bezoekerservaring wordt aangeboden in de Latijns-Amerikaanse vestigingen.

McDonald’s doet een poging om gasten van de Latijns-Amerikaanse vestigingen een extra beleving te bieden. De keten komt namelijk met Spotify-afspeellijsten en deze lijsten kunnen worden geopend door frietjes te scannen met de app van de streamingsdienst.

related partner content for mobile comes here

De frietjes moeten op het dienblad worden geplaatst waar balken van verschillende formaten zichtbaar zijn. Het kan dan gebeuren dat er een stukje van een frietje moet worden afgebeten om zo te kunnen passen in de vorm. Met de Spotify-app kan het dienblad worden gescand. De frietjes vormen namelijk een karakteristieke Spotify-scancode.

De app leidt de gebruiker naar het account FriesList waar afspeellijsten als My Fries Are Over, They Stole My Fries en Keep Calm and Eat Fries zijn te beluisteren. De campagne is ontwikkeld door het bureau DPZ&T uit São Paolo in samenwerking met Leo Burnett Colombia en soundproducer Lucha Libre.

Dienblad
Scan
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in