Overslaan en naar de inhoud gaan

De TUI Escaperoom, alleen eruit met afgeronde vakantieplannen

Wunderman Thompson en TUI zetten laat-beslissers onder druk in reizende campagne.

Je hebt ze die in het najaar al weten waar ze volgend jaar zomer naartoe gaan, en je hebt ze die daar pas een paar dagen voor vertrek over gaan nadenken. 

related partner content for mobile comes here

Reisorganisatie TUI gaat dit soort uitstellers onder druk zetten in een campagne die het samen Wunderman Thompson heeft ontwikkeld. Ze komen deze zomer op de proppen met de TUI Holiday Escape Room: de eerste escaperoom waaruit je pas kunt ontsnappen als je vakantieplannen zijn afgerond.

Puzzels en een koffer

De rode draad is een reiskoffer, die op het einde van het spel gevuld moet zijn. Door het oplossen van puzzels komen deelnemers worden hun reiswensen concreet. Bij elke puzzel moet een beslissing genomen worden, van type vakantie en bestemming tot periode en activiteiten. Alles komt aan bod zodat deelnemers buitenkomen met een gevulde koffer en concrete vakantieplannen. In hun mailbox verschijnt na hun ontsnapping een e-mail met TUI reisvoorstellen die gebaseerd zijn op de items uit hun reiskoffer.

Eén gelukkige deelnemersgroep gaat zelfs aan de haal met een reischeque ter waarde van €2500 om hun reisplannen helemaal definitief te maken. De Holiday Escape Room reist uiteraard rond en doet onder meer Utrecht, Eindhoven en Rotterdam aan. Check de campagnewebsite voor data en locaties.

CREDITS

  • Agency: Wunderman Thompson Antwerp 
  • Client: TUI
  • Client contact: Jolien De Tender, Niels Van Veen, Liselotte De Vriendt, Monique Van Loon, Fleur Vanslembrouck
  • Creative Director: Merel Van den Broeck
  • Creative team: Wout Geysen en Tijs Dejonckheere
  • Account Director: Tom Thijs
  • Account team: Sander Van de Wiele
  • Strategy team: Denis Ghys, Alexander Kolenberg
  • Design Director: Sebastien Greffe
  • Design team: Inge Vanhees, Matthias Berghmans, Naomi Banken
  • Motion: Andreas De Ridder
  • Agency producer: Bruno Dejonghe 
  • Event production: We Make You Happy 
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in