De campagne, ‘We hebben meer bloemen nodig’ genaamd, viert de wonderlijke, magische en gevarieerde effecten die bloemen op ons hebben. Het is naast een ode aan bloemen, een oproep om alles uit het leven te halen. Het nieuwe campagnethema gaat verder dan de mooie buitenkant van bloemen, door te laten zien welk rol zij spelen op alle momenten die ons leven betekenis geven.
Emotie
Bloemenbureau Holland promoot bloemen in Europa via hun consumentenmerk Mooiwatbloemendoen.nl. Daan Langstraat, campagnemanager, over hun nieuwe strategie en campagneplatform: 'Begin dit jaar besloten we helemaal opnieuw te beginnen en een nieuw thema te ontwikkelen, waarbij we ook de kwekers en stakeholders hebben betrokken. We kwamen tot de conclusie dat bloemen zoveel meer zijn dan een lust voor het oog. Bloemen zijn emotie, bloemen zijn leven. Ze zijn in staat onze gevoelens positief te beïnvloeden – precies de reden dat we er meer van nodig hebben. En laten we eerlijk zijn, welk ander merk kan nu zo’n statement claimen?'
De geïntegreerde campagne wordt uitgerold in Nederland, Engeland en Duitsland en bestaat uit TV, outdoor, digital en activaties. Centraal in de campagne staat een film van 60 seconden, vol bloemen en ‘slices of life’, die zijn gemaakt door Since ‘88 en regisseur Lisette Donkersloot.
Credits
Klant: Bloemenbureau Holland
Bureau: 180 Kingsday
Production company: Since ‘88
Regie: Lisette Donkersloot
Music: Good Sounds
Mediabureau: Universal Media
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!