Overslaan en naar de inhoud gaan

Vlogfamilie Honig behaalt challenge

De familie heeft een jaar lang gevlogt en foto’s van recepten gedeeld via Instagram en Facebook.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Honig startte vorig jaar met de ‘365 Dagen Challenge’. Volgens het merk hebben Nederlanders vaak te weinig tijd om aan tafel te eten. Daarnaast vinden ze het moeilijk om elke dag weer een gevarieerde en voedzame maaltijd te bereiden. Daarom heeft Honig 365 dagen campagne gevoerd om Nederlander te laten zien dat dit wel mogelijk is. De actie is opgezet in samenwerking met Etcetera en Dept. 

related partner content for mobile comes here

Familie Jongedijk uit Almere ging de uitdaging aan. Zij hebben een jaar lang Nederland laten meekijken hoe zij wekelijks maaltijden bereidden waar één of meerdere producten van Honig onderdeel van uitmaakten. Hierbij werden ze begeleid door een diëtist die de weekmenu’s samenstelde.

Zij hebben tijdens de challenge foto’s en vlogs gedeeld via Instagram en Facebook. De campagne moet aantonen dat de familie heerlijke maaltijden kan bereiden met de producten van Honig.

'Honig heeft zich in de loop der jaren ingezet om koken gemakkelijk te maken, zodat iedereen het kan. Met deze campagne zijn we er in geslaagd om mensen niet te lang in de keuken te laten staan, maar vooral om hen lekker samen aan tafel te krijgen', aldus Fallon Gorter senior brand manager food lraft Heinz Benelux.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in