Trouw begint vandaag een campagne in de vorm van drie online mini-documentaires met als overkoepelende boodschap: Trouw is voor iedereen met idealen. De pijlers van het dagblad zijn duurzaamheid en natuur, filosofie en zingeving. Deze vormen dan ook de basis van de drie video’s, waarin verschillende Trouw-journalisten mensen met een bijzonder verhaal spreken. Dat zijn ‘de duurzame doeners’, ‘de verschil-willen- makers’ en ‘de nieuwe-weg-vinders’.
Trouw verbindt in de mini- documentairereeks de idealen van de mens aan hun journalistieke DNA en laat zien waarom het dagblad voor iedereen met idealen is. De video’s komen vandaag live en worden op de site en in de krant ondersteund met verdiepende achtergrondverhalen per video.
De campagne is ook gekoppeld aan de nieuwe digitale vormgeving van Trouw, die afgelopen week live is gegaan. Het gaat om een nieuwe website, mobiele app en ‘Digitale Editie’ van de krant op de tablet. Waar voorheen de website en de krant twee aparte werelden waren, moet de nieuwe vormgeving nu overal hetzelfde nieuws bieden, maar dan in een ander jasje gepresenteerd.
Productie: Wolfstreet
Regie: Claudio de Oliveira Marques.
Creatieve team: Taco Zuidema en Huib Maaskant
Campagne Manager: Simone Rietveld
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!