Tempo Team komt met nieuwe Youtube-serie rondom werkplezier: De Proeftijd 

In de videoreeks strijden bedrijven met behulp van YouTubers Nesim en Qucee, om de gunsten van werkzoekenden.

Om zoveel mogelijk werkzoekenden een plezierige baan te bezorgen, herhaalt Tempo-Team de YouTube serie De Proeftijd. Een werkzoekende draait telkens proef bij twee verschillende werkgevers die hoog scoren op werkplezier, omdat ze het nèt even iets anders doen. YouTubers Nesim en Qucee helpen werkgevers dat werkplezier te laten zien om op die manier kandidaten te inspireren. 

Verschillende organisaties gaan met elkaar de strijd aan om een werkzoekende aan een plezierige baan te helpen door hen een kijkje in de keuken van te geven. Dit kijkje, de 'proeftijd', wordt vastgelegd op video, waarin we zien dat deze bedrijven alles uit de kast halen om de aandacht te vestigen op werkplezier door middel van bijvoorbeeld dansworkshops, haka workshops, lasergamen, lachcursus, karikatuurtekenen.  

Campagne-uitingen

De Proeftijd-afleveringen zijn te zien op het YouTube kanaal van Qucee. Elke twee weken volgt een nieuwe aflevering. De campagne loopt tot en met medio december en wordt onder de aandacht gebracht via radio, online video, buitenreclame en commercials in de bioscoop.

Credits

Tempo-Team: Denise Kenter & Michel Tiggelman
Creatief Bureau: Motion Content Group       
Creatie: Rik Toe Water en Hidde Steging        
Strategie: Rik Toe Water en Denise Kenter             
Projectmanager: Minke Kliphuis
Productiemaatschappij: Towel Media 
Regie: Sebas van Marion
Edit: Sebastiaan Klein en Elrik Rink                           
Producer: Rosa Bosch en Youness Salmoune                           
Productie-assistent: Emma Ter Bogt
Camera: Maikel Hurts en Steven van der Vorm
Geluid: Joost van Heerden
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie