Supermarktketen Dirk van den Broek lanceert een nieuwe campagne waarin het claimt ‘Gezond eten aan te bieden voor snackprijzen’. Volgens de supermarkt is ongezond eten de afgelopen jaren goedkoper geworden terwijl gezond eten duurder werd. Zo stelt Dirk dat de keuze voor gezond soms helemaal geen keuze is. De supermarktketen wil daar verandering in brengen met het snack-prijssegment van haar groente- en fruitaanbod.
De commercial 'Gezond eten voor snackprijzen'
De campagne om het gezonde ‘snack’-aanbod onder de aandacht is ontwikkeld door Total Design. De campagne moet het publiek bewegen dagelijks te kiezen voor het gezonde aanbod van Dirk.
De campagne wordt uitgerold op tv, radio, buitenreclame advertenties en social media.
Lees ook: Dirk van den Broek zoekt 'Dirkteur' via TikTok: 'Drempel verlagen voor jonge sollicitanten'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!