Overslaan en naar de inhoud gaan

Supermarktketen Dirk biedt ‘Gezond eten voor snackprijzen’

Volgens de super is gezond eten duurder geworden waardoor ‘de keuze voor gezond soms helemaal geen keuze is.’
Supermarktketen Dirk biedt ‘Gezond eten voor snackprijzen’ 
Supermarktketen Dirk biedt ‘Gezond eten voor snackprijzen’ 
© Total Design
Supermarktketen Dirk biedt ‘Gezond eten voor snackprijzen’ 
Supermarktketen Dirk biedt ‘Gezond eten voor snackprijzen’ 
© Total Design

Supermarktketen Dirk van den Broek lanceert een nieuwe campagne waarin het claimt ‘Gezond eten aan te bieden voor snackprijzen’. Volgens de supermarkt is ongezond eten de afgelopen jaren goedkoper geworden terwijl gezond eten duurder werd. Zo stelt Dirk dat de keuze voor gezond soms helemaal geen keuze is. De supermarktketen wil daar verandering in brengen met het snack-prijssegment van haar groente- en fruitaanbod. 

related partner content for mobile comes here

De commercial 'Gezond eten voor snackprijzen'

Dirk: 'Gezond eten voor snackprijzen'

De campagne om het gezonde ‘snack’-aanbod onder de aandacht is ontwikkeld door Total Design. De campagne moet het publiek bewegen dagelijks te kiezen voor het gezonde aanbod van Dirk. 

De campagne wordt uitgerold op tv, radio, buitenreclame advertenties en social media.

Lees ook: Dirk van den Broek zoekt 'Dirkteur' via TikTok: 'Drempel verlagen voor jonge sollicitanten'

Credits:

Creative Agency: Total Design

Klant: Dirk van den Broek

Verantwoordelijk bij klant: Wieke van Dijk, Jorrien Kremer Productiemaatschappij: Macgyver Amsterdam

Muziek: MacLoud Amsterdam + Lab3

Voice over: Dick van den Toorn 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in