Supermarktketen Dirk biedt ‘Gezond eten voor snackprijzen’ 

Volgens de super is gezond eten duurder geworden waardoor ‘de keuze voor gezond soms helemaal geen keuze is.’

Supermarktketen Dirk biedt ‘Gezond eten voor snackprijzen’ 
Total Design

Supermarktketen Dirk van den Broek lanceert een nieuwe campagne waarin het claimt ‘Gezond eten aan te bieden voor snackprijzen’. Volgens de supermarkt is ongezond eten de afgelopen jaren goedkoper geworden terwijl gezond eten duurder werd. Zo stelt Dirk dat de keuze voor gezond soms helemaal geen keuze is. De supermarktketen wil daar verandering in brengen met het snack-prijssegment van haar groente- en fruitaanbod. 

De commercial 'Gezond eten voor snackprijzen'

Dirk: 'Gezond eten voor snackprijzen'

De campagne om het gezonde ‘snack’-aanbod onder de aandacht is ontwikkeld door Total Design. De campagne moet het publiek bewegen dagelijks te kiezen voor het gezonde aanbod van Dirk. 

De campagne wordt uitgerold op tv, radio, buitenreclame advertenties en social media.

Lees ook: Dirk van den Broek zoekt 'Dirkteur' via TikTok: 'Drempel verlagen voor jonge sollicitanten'

Credits:

Creative Agency: Total Design

Klant: Dirk van den Broek

Verantwoordelijk bij klant: Wieke van Dijk, Jorrien Kremer Productiemaatschappij: Macgyver Amsterdam

Muziek: MacLoud Amsterdam + Lab3

Voice over: Dick van den Toorn 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie