Lenovo lanceert in vijftien landen verspreid over de wereld een nieuwe merkcampagne gericht op zijn Yoga Slim-laptops. De campagne is ontwikkeld door het onafhankelijke bureau SuperHeroes Amsterdam in samenwerking met het bureau in New York City en is zichtbaar in Noord-Amerika, Brazilië, India, Europa en Zuidoost-Azië. Met de slogan 'Just Be You' wil Lenovo zijn nieuwe laptops aanprijzen voor productief gebruik en entertainment.
De muziek in de campagne komt van Lady Bri ('Do what I do'), verzorgd door MassiveMusic. Een remix van het nummer wordt gebruikt voor de campagne op TikTok en Instagram.
Vervolg op eerdere samenwerking
SuperHeroes en Lenovo zijn geen onbekenden voor elkaar. Twee jaar geleden ontwikkelde het Amsterdamse bureau de campagne 'For All of Us' voor Lenovo's Yoga-laptops. SuperHeroes won het account destijds na een internationale pitch. Adformatie publiceerde een interview met Lenovo's marketingdirecteur over het sub-brand Yoga en de reclame-ambities.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!