Suggestieve Edet-campagne: 'Het formaat telt'

Koppels vertellen aan hun therapeut dat 'een ander formaat' toch écht wel het verschil maakt.

Edet lanceert een campagne ter promotie van zijn nieuwe toiletpapier. Het merk verkoopt sinds gisteren ook vierkante velletjes, die Edet op een suggestieve manier onder de aandacht brengt. 

De campagne introduceert de nieuwe variant 'Edet Comfort'. Deze gloednieuwe wc-rollen hebben vierkante velletjes. Omdat het grotere formaat je hele hand bedekt, belooft Edet een ‘betere toiletervaring’.  

Size matters

Edet brengt de nieuwe rollen aan de man met drie video’s waarin stelletjes praten over hun ervaring met 'een ander formaat'. Zoals in de onderstaande eerste video is te zien. Het meisje laat weten dat ze niet had verwacht dat een ander formaat echt een verschil zal maken. Haar vriendje krabt verlegen achter zijn oor, maar zijn grote glimlach laat zien dat hij tevreden is met deze bevestiging. De video sluit af met de tekst: ‘Het formaat telt.'

De video’s worden uitgerold op sociale media, televisie en op Moederdag vindt een sample-actie plaatst.  

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Budi Gonzalez de Chaves
Wie maakt dit?
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie