Overslaan en naar de inhoud gaan

Kickstart jouw campagne met de Ster Reclamestarter

Hoe start je als organisatie met landelijke reclame? En is het de investering waard? De Ster Reclamestarter helpt je op weg.
Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Mart van TuinMart die De Reclamestarter laat zien
Mart van TuinMart die De Reclamestarter laat zien

Bij Ster geloven we dat reclame toegankelijk moet zijn voor iedereen. Daarom biedt Ster veel hulpmiddelen aan voor ondernemers die nieuw zijn in de wereld van landelijke reclame. Om in al deze hulpmiddelen overzicht te creëren, is de 'Ster Reclamestarter' ontwikkeld. Dit is een online omgeving waar organisaties, die landelijke reclame overwegen, terecht kunnen voor handige hulpmiddelen en voorbeelden.

Wat zijn de belangrijkste elementen van de Ster Reclamestarter die jou op weg helpen? We lichten er drie uit.

1. Stappenplan: In vijf stappen naar een effectieve campagne

In het nieuwe ‘Starten met Reclame’-stappenplan lees je in vijf simpele stappen hoe je een effectieve reclamecampagne maakt. Zo vind je hierin bijvoorbeeld informatie over het maken van een reclameplan en -materiaal, het regelen van een mediaplan, de start van jouw campagne, en natuurlijk het evalueren van je campagne. Kortom, alles wat je nodig hebt om stapsgewijs wegwijs te worden in de wereld van reclame. Het stappenplan is kosteloos aan te vragen op onze website.

2. Ster Campagnecalculator: Weet binnen no-time wat een campagne oplevert

Benieuwd naar wat een campagne bij de publieke omroep oplevert? Wat je kan realiseren met jouw budget? En hoeveel mensen je daarmee bereikt? Voor ondernemers die zich dit afvragen biedt Ster de Ster Campagnecalculator aan. Met deze tool kan je precies zien wat een campagne oplevert en hierdoor wordt je campagne direct meetbaar. In de calculator vul je de gewenste periode en zender, de doelgroep die je wil bereiken en je beschikbare budget in. Hieruit volgt een prognose waarin inzichtelijk wordt gemaakt hoeveel mensen je bereikt met je reclamecampagne, handig toch?

3. Succesverhalen van Reclamestarters

Ben je op zoek naar inspiratie? Op de Ster Reclamestarter zijn meerdere verhalen te lezen over 'reclamestarters’ die via een campagne bij Ster succes hebben behaald. In deze klantcases is goed te zien hoe ondernemers rendement hebben behaald door te adverteren bij de publieke omroep. Van substantiële toenames in websiteverkeer tot mooie stijgingen in naamsbekendheid, het is allemaal te lezen in de verhalen van onze klanten. Zoals Cegeka, dat 258% meer websiteverkeer had na de inzet van een radiospot. Of Loo van Eck, waar de zomertrainingen die zij gaven binnen een mum van tijd volzaten

Start met de Ster Reclamestarter

Naast het ‘Starten met Reclame’-stappenplan, de Ster Campagnecalculator en de succesverhalen van je voorgangers, is nog veel meer informatie te vinden over alles wat bij reclame komt kijken. Ga naar ster.nl/reclamestarter en ontdek het zelf.  

Ster wenst je heel veel succes in het maken van je eerste succesvolle landelijke reclamecampagne!  

Heb je gelijk al vragen of heb je hulp nodig? Neem dan direct contact op met Ster.

''Kunnen jullie ook groeien''

De Ster Reclamestarter is gelanceerd met een nieuwe televisiecommercial, die sinds een paar weken op tv te zien is. Hierin wordt Mart van Tuincentra TuinMart verrast door het succes van zijn eigen campagne. Enthousiast als hij is, draagt hij zijn bevlogenheid in de nieuwe campagne over op zijn vrienden en wijst hen op de Ster Reclamestarter: ‘Kunnen jullie ook groeien.’ 

TuinMart is een fictief bedrijf, maar staat symbool voor de honderden nieuwe organisaties die jaarlijks de weg naar Ster weten te vinden – met succes. 

Lees hierover meer in dit persbericht.

De Ster Reclamestarter: Wielrennen

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in