We kunnen er, zeker op the day after, niet omheen: Nederland is in crisis en de energieprijzen rijzen de pan uit. SNS Bank heeft een manier gevonden hierop in te haken en presenteert de zogenoemde Wakkerliglijn: voor iedereen die wakker ligt met zorgen over geld, voegt de bank toe.
Om het bestaan van de hulplijn aan te zwengelen is bureau Alfred gevraagd een campagne te ontwikkelen, die vandaag wordt uitgerold in printadvertenties in Telegraaf en AD, social advertising en online video.
Vanaf vandaag om 08:00 uur staan SNS-medewerkers 24 uur lang via het nummer 030-6333000 klaar voor Nederlanders met zorgen over het betalen van de boodschappen, energierekeningen en/of woonlasten. Hierna is de hulplijn dagelijks bereikbaar van 08:00-21:00 uur.
Oplossingen
Angela Eijlander, directievoorzitter SNS: 'Als Nederland, niet slaapt, dan wij ook niet. In deze onzekere tijden willen we benadrukken dat we er voor de mensen zijn. We willen niet dat Nederlanders blijven rondlopen met vragen of zorgen. Door met ze in gesprek te gaan, hopen we samen oplossingen te vinden.'
Alfred, sinds 2017 het vaste bureau van SNS, ontwikkelde recent ook de maatschappelijk getinte 'Kansvergroters'-campagne voor de bank.
Bekijk de online video hieronder:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!