SNS-campagne moet ondernemers voorbereiden op een zware winter

De campagne is een vervolg binnen de lopende, bredere campagne.

Een still uit de SNS-campagne
Afbeelding: SNS

Met het 'winterklaargesprek' wil SNS Nederlandse ondernemers voorbereiden op wat het een zware winter noemt. De hoge inflatie, zoektocht naar personeel en hoge energierekening vormen immers uitdagingen voor ondernemers. SNS nodigt ondernemers met zorgen uit voor een persoonlijk gesprek om advies op maat te krijgen. De campagne is ontwikkeld door Alfred International en Freddy.

Bredere campagne

Het winterklaargesprek voor ondernemers is op 28 november gestart en maakt onderdeel uit van een lopende campagne met de naam 'Eerst de mens, dan het geld'. Via deze campagne hield SNS in september al een 'wakkerliglijn' voor consumenten met geldvragen. Ook deze campagne kwam uit de koker van Alfred. 

Zichtbaar in alle bankwinkels

De nieuwste campagneuiting is nu zichtbaar in grote dagbladadvertenties, digital out of home, radio, social advertising en online video. Ook alle 206 SNS-bankwinkels schenken aandacht aan het winterklaargesprek voor ondernemers. Een korte campagnevideo is hieronder te bekijken. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie