Snelweg Sprookjes wint vier zilveren Leeuwen, brons voor Veloretti


Nederland moet het dit jaar vooral hebben van de campagne Snelweg Sprookjes van Volkswagen, ontwikkeld door ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar). Vanavond won de campagne vier keer zilver in verschillende categorieën.
In Brand Experience & Activation won Snelweg Sprookjes twee keer zilver, in de categorie Mobile één keer en ook nog eens in Radio & Audio.
Op dinsdag won Snelweg Sprookjes ook al tweemaal zilver, in de categorieën Entertaiment en Digital Craft.
In de categorie Creative E-commerce wist Nederland vanavond nog een bronzen Leeuw in de wacht te slepen voor Car-2-Bike van Veloretti. De campagne werd in-huis ontwikkeld door Veloretti Amsterdam.
Geen prijzen
In Brand Experience & Activation grepen de Rembrandt Tutorials – ING – J. Walter Thompson Amsterdam en Gumshoe - Amsterdam Metropolitan Area – Publicis Amsterdam, naast de prijzen. Evenals Take-off tips – KLM – DDB Amsterdam en McDonald’s for you –51 North Amsterdam/Brandxtension Amsterdam/TBWA\Neboko
In Mobile wist ABN Amro de shortlistnotering met The Lockdown, een campagne die Code D’Azur Amsterdam maakte, niet te verzilveren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTotaal negen Leeuwen
In totaal komt Nederland na vier dagen uit op negen Leeuwen: 1x goud, 6x zilver en 2x brons. Dinsdag werden er 4 Leeuwen gewonnen, maandag en gisteren niets.
Alles over Cannes in het dossier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid