Dankzij de kameleon maakt Škoda het mogelijk dat niet alleen clubs zoals Ajax en Feyenoord een mascotte hebben. De Škoda kameleon kan zich aanpassen aan alle kleuren van elk tenue, en zo kunnen Zaterdagfamilies en hun clubs ook beschikken over een mascotte.
Zaterdagfamilies zijn families die elke zaterdag doorbrengen met elkaar in een sporthal of langs het veld, en juist die families wil Škoda graag supporten.
Naast dat de kameleon kan meekleuren met elk tenue, komt deze ook aanrijden in de nieuwe Škoda Fabia.
De video is online te zien en op social kanalen . Bekijk de video hieronder.
Credits
Reclamebureau: Selmore Creative Agency
Creatieve directie: Jakko Achterberg, Niels Westra
RTV Director: Hanneke Kampschreur
Account: Josefien Homan
Strategie: Anja Froeling
Opdrachtgever: ŠKODA Nederland
Klant verantwoordelijk: Joost de Kanter, Kim Hoekstra
Productiemaatschappij: VAN DER AAR FILMS & JUDITH ENGELS PRODUCTION
Regisseur: Wim van der Aar
Producer: Judith Engels
D.O.P./Cameraman: Stephan Polman
Offline studio: Erik Edit
Offline editor: Erik Verhulst
Online: De Grot
Grading: De Grot - Joppo
Geluidstudio: Public Audio
Geluidstechnicus: Joep Meijburg
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!