Nootjesmerk Duyvis lanceert nieuwe Why Nut?-campagne, dit keer met Ruben van der Meer als brand ambassador en partycrasher die aangeeft dat het 'Tijd voor een vrolijke noot' is. De campagne, wederom ontwikkeld door DDB Unlimited, moet de expertise en nummer 1 positie van het merk, dat onderdel van PepsiCo is, weer in de spotlight zetten. De commercial is in opvolging van de Why Nut?-campagne van vorig jaar.
Komiek Van der Meer was eerder dit jaar te zien al in de commercials van Venco en Milieudefensie.
Keuze brand ambassador
Esther te Pas, managing director van DDB Unlimited, zegt dat de keuze voor Van der Meer snel gemaakt was sinds de hernieuwde focus op Borrelnootjes. ‘Van der Meer kan de lol van het merk vertegenwoordigen en hij kan vertellen waarom Duyvis de nummer 1 in crunch en smaak is. Hij valt letterlijk met de deur in huis en vanaf moment één is het feest.’
Duyvis-associaties
Joost Warbout, marketing manager bij PepsiCo, legt daarbij uit dat de vervolgcampagne voortbouwt op de succesvolle elementen van afgelopen jaar. ‘We spelen daarbij nóg sterker in op de herkenbare Duyvis-associaties uit het roemruchte verleden. Met Van der Meer als ambassadeur geven we dit een hedendaagse en luchtige uitstraling die perfect past bij de identiteit van het merk.’
De commercial Tijd voor een vrolijke noot! Duyvis Borrelnootjes. Why nut? 2021
De Why Nut?-commercial van 2020
De nieuwe campagne wordt online en op tv uitgerold.
Lees ook: ‘2021. Hopelijk wordt het beter’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!