RA*W en Exterion Media komen met Streat Heart: een (gratis) Digital Out-of-Home (DOOH) challenge voor jong creatief talent. De beste en meest creatieve designs zijn een maand lang op alle 2.300 DOOH schermen van Exterion Media te zien. Zo willen ze het werk van jonge creatieven zichtbaar maken voor een groot publiek.
RA*W roept iedereen onder de 30 jaar op om werk in te sturen 'wat de straten zal kleuren met liefde, vreugde, euforie en positiviteit'. Werk insturen kan nog tot en met 21 juni. De briefing en aanleverspecificaties zijn hier te downloaden.
De jury die het werk beoordeelt, bestaat uit Frank de Ruwe (street artist Frankey), Gyor Moore (freelance design activist), Emilio de Haan (founder en creative director bij HERC), Kim Nieuwenhuijs (creative director, Code d’Azur) en Dave Janssen (creative concepts manager bij Exterion Media). Zij kiezen de winnende designs die vervolgens de hele maand juli zichtbaar zullen zijn op het digitale netwerk van Exterion Media.
Romy Bulters, bestuurdslid RA*W en brandmanager bij Exterion Media: 'Het was voor jonge creatieven in deze lockdown een stuk lastiger om hun werk en talent te laten zien. Ze zitten verscholen achter hun schermen en dat vinden wij zonde, want creativiteit moet juist openlijk gevierd worden.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!