Overslaan en naar de inhoud gaan

PWC-campagne draait om de grote vraagstukken, ideeën en denkkracht

Het accountants- en advieskantoor zegt bedrijven, organisaties en overheden te willen helpen bij moderne uitdagingen.
PwC
© PwC
PwC
© PwC

Accountants- en advieskantoor PwC heeft een campagne gelanceerd om zijn rol in de huidige maatschappelijke vraagstukken te laten zien. 

related partner content for mobile comes here

Bedrijven, organisaties en overheden zijn  nu vooral op zoek naar vertrouwen en duurzame oplossingen voor vraagstukken als de klimaatcrisis, de gevolgen van de covid-19-pandemie, digitalisering en flexibilisering van de arbeidsmarkt. Met deze nieuwe mediacampagne The New Equation wil PwC laten zien dat het helpt om antwoorden te vinden.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Campagne door R/GA en N=5

De The New Equation-campagne bestaat onder andere via een campagnewebsite en massamediale inzet. De campagne is een coproductie van het Amerikaanse R/GA en het Nederlandse N=5. Marc Oosterhout verzorgt de strategische begeleiding. 

Bij PwC zijn Karlien Serrarens en Lea Vissers verantwoordelijk voor de totstandkoming van de campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in