De naamsbekendheid van PostNL is hoog, maar het is niet altijd duidelijk welke mogelijkheden de organisatie allemaal biedt als werkgever. Dat moet deze nieuwe campagne, ontwikkeld door arbeidsmarktcommunicatiebureau Steam, duidelijk maken.
Daarnaast laat PostNL weten dat iedere medewerker, van data-specialist tot bezorger of HR-medewerker, werkt aan hetzelfde doel, het bezorgen van, zoals ze in hun merkbrede campagne communiceren, bijzondere momenten.
Uitdaging
Silene Geuze, senior adviseur employer branding bij PostNL, vertelt: 'Onze organisatie is in ontwikkeling, binnen alle vakgebieden. Dat brengt een stevige uitdaging en verantwoordelijkheid om talentvolle medewerkers te kunnen blijven aantrekken en geboeid te houden. In deze campagne willen we als werkgever laten zien wat PostNL in huis heeft, verbinden we de mensen die bij en voor ons werken en maken we potentiële nieuwe werknemers nieuwsgierig.’
‘Breng het samen’ vertelt het verhaal over PostNL als werkgever,’ licht Door van Dinten, client director bij Steam, toe. ‘PostNL bestaat uit één groot team, alle schakels zijn gekoppeld. Een uniek vertrekpunt voor de campagne’.
De campagne bestaat uit zowel online- als printuitingen via onder andere, social media, posters en billboards.
De video is hieronder te bekijken:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!