Sportwedstrijden moeten het de komende weken, misschien langer, zonder publiek doen. Voor media-exploitant Ocean Outdoor en het videoplatform voor online sport Eyecons reden om gezamenlijk een out of home-campagne te starten om consumenten te wijzen op de mogelijkheid om sport live te bekijken via uiteenlopende websites.
Natuurlijk focust de campagne op het Eyecons-platform, maar er is ook aandacht voor specifieke sportwebsites. Van hockey.nl en volleybal.nl tot eredivisie-zaalvoetbal.nl.
Fans en partners verbonden houden
De promotie van de sport is mede tot stand gekomen door de medewerking van sportclubs en -bonden, sporters en fotobureau ProShots.
Ocean Outdoor en Eyecons noemen het voor de toekomst van de sport belangrijk om - ook zonder publiek bij de wedstrijden - zichtbaar te blijven om de binding met fans en partners te behouden.
Ocean Outdoor heeft 335 digitale schermen langs snelwegen en in steden in Nederland en claimt hiermee een landelijk netwerk te hebben. Het bedrijf is een partner van sportkoepel NOC*NSF.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!