NS International lanceert een nieuwe campagne met Douwe Bob in de hoofdrol. In de video blikt de muzikant terug op zijn reiservaringen in Berlijn. Dit met als doel om de NS International-bestemmingen te promoten.
De organisatie wil met de video het reiscomfort van de trein benadrukken, verklaart José Hofman, communicatiemanager bij NS International. ‘De video’s bieden ons de mogelijkheid om het comfort en de ontspanning van de treinreis te laten zien in combinatie met inspiratie over de bestemming.’
Tikje duister
De kijker kruipt in het hoofd van Douwe Bob. Hij denkt tijdens de terugreis aan zijn ervaringen op het gebied van cultuur, eten en winkelen in Berlijn. NS International heeft Douwe Bob geselecteerd omdat zijn karakter past bij Berlijn. ‘Het snijvlak van rauw, sexy, romantisch en een tikje duister dat Douwe Bob definieert, matcht met het gevoel dat Berlijn uitstraalt’, aldus NS International.
De organisatie heeft naast de video ook een samenwerking met Sanoma en Adfactor opgezet. Het gaat redactionele artikelen schrijven over reisbestemmingen.
Credits
NS International: Jose Hofman, Melanie Baas, Esther Tersteeg, Kees-Jan van der Weijden
Bureau: Initiative
Creatie: Chris Römer, Joey Hullegie, Arthur Schotsborg
Agency producer: Judi Stierman
Productiemaatschappij: Dare Creative
Executive Producer: Miriam Rapon
Regisseur: Bas Verwoerd
Producer: Robin Mak
DOP: Max Maloney
Edit: Gabiel Bauer
Grading: The Lodge
Audio-post productie: Earforce
Music compositing: Earforce
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!