Campina moedigt Nederlanders in de nieuwe campagne ‘Start je dag sterk met Campina’ aan om hun gezonde levensstijl weer op te pakken. Als gevolg van de coronacrisis hebben ze de afgelopen maanden namelijk aanzienlijk minder gesport dan in dezelfde periode vorig jaar. Dat blijkt althans uit onderzoek van onderzoeksbureau Ipsos in opdracht van NOC*NSF*, waar Campina partner van is. In de maanden maart tot en met mei sportte 55 procent van de Nederlanders tenminste een keer per week. Een jaar terug was dat nog 68 procent.
Schippers
Marketing director Marieke Rentmeester, zegt dat de missie van Campina is om ‘de veerkracht van Nederland te voeden’. Rentmeester: ‘En dat is juist nu zo belangrijk. Naast bewegen speelt ook gezonde en gevarieerde voeding een grote rol. De komende tijd werken we samen met onze ambassadeurs Epke Zonderland (zie hierboven), Dafne Schippers en Sven Kramer en delen we ook bijzondere verhalen van mensen (zie hieronder) over hoe zij hun dag sterk starten met een beetje beweging en een gezond ontbijt. Samen met de sporters geven we Nederland zo een steuntje in de rug om vanaf september weer in het ritme te komen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!