FBTO gáát er voor in nieuwe vakantiecampagne

Met de nieuwe 'Kies voor gáán'-campagne, laat FBTO zien dat haar klanten, zorgeloze klanten zijn

Deze week lanceert FBTO de nieuwe campagne ‘Kies voor gáán’. Waarmee FBTO wil laten zien dat zorgeloos op vakantie gaan ook echt zonder zorgen geschiedt als je goed bent verzekerd. Voor deze boodschap zet FBTO naast online video ook radio, online bannering en social kanalen in.

In de eerste video - voor de FBTO Reisverzekering - zien we twee vriendinnen. Ze zijn op vakantie. Ergens in binnen- of buitenland. Ze hebben hun huis en werk ver achter zich gelaten. En kunnen even helemaal vrij zijn. De kijker is getuige van niets meer en niets minder dan een wedstrijdje tussen de twee ‘wie er het eerst in is...’. Ze hebben niets aan hun hoofd. Ze kunnen helemaal gáán. 

Rogier de Weerd, senior manager verkoop en marketing FBTO: 'FBTO gaat uit van mogelijkheden en niet van risico’s en problemen. De nieuwe campagnelijn die we samen met True Ideas ontwikkeld hebben, toont het zorgeloze van de mensen voor wie wij er zijn. Onze producten en diensten zorgen ervoor dat ze volop kunnen gáán.' 

Hierna zal in dezelfde lijn de communicatie voor de autoverzekering, zorgverzekering, woonverzekering en alle andere diensten en producten van FBTO uitgerold worden. 

Credits

True Ideas – campagneconcept
DPPLR – filmproductie
TRGR – online bannering
Team Horsthuis – fotografie
Puur AV – radioproductie en sound

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie