'Meedoen' wederom centraal in kerstcommercial Schoonenberg

De campagne is net als vorig jaar ontwikkeld door Indie Amsterdam.

Dankzij de hoortoestellen van Schoonenberg hoef je niets te missen van kerst, aldus Schoonenberg.

Hoewel Sinterklaas nog in het land is, brengt Schoonenberg alvast zijn jaarlijkse kerstcommercial naar buiten. Net als vorig jaar, toen het hoortoestellenbedrijf voor het eerst rond kerst in de reclameblokken te zien was, wordt benadrukt hoe belangrijk het is om 'mee te kunnen doen' tijdens de feestdagen - of je nu slechthorend bent of niet. 

De campagne 'Kerst, daar wil je niets van missen' is wederom ontwikkeld door Indie Amsterdam en wordt uitgerold op televisie en via online kanalen.

Niets meer missen

Schoonenberg: 'Kerst is de tijd van gezellige onderonsjes aan tafel, sfeervolle muziek en mooie verhalen tijdens het diner. Voor de meesten de normaalste zaak van de wereld, maar voor mensen met gehoorverlies kunnen de feestdagen juist veeleisend zijn. Met de campagne laten we zien dat je dankzij onze hoortoestellen niets meer hoeft te missen van de mooiste tijd van het jaar.'

Meer kerstcommercials

Schoonenberg is overigens niet de eerste met een kerstcommercial; het is Intratuin dat dit jaar -in Nederland- de primeur heeft. De Britten op hun beurt zijn al wekenlang in hogere kerstsferen. In Nederland zullen met name de grote supermarkten aanstaande vrijdag met hun kerstcommercial naar buiten komen; op 6 december, als de goedheiligman weer op de boot naar Spanje zit.

Credits:
Advertising Agency: Indie Amsterdam
Production Company: Indie Amsterdam
Schoonenberg: Martijn de Weerdt, Rencia Stortenbeker en Minouche Haverkort
Director: Donnya Zidan
D.O.P.: Dionne Cats
Offline editor: Nikki Gorissen
Post-production: Berend van Eerde
Grading: Roman Strijbos (Het Kleurlokaal)
Music & sound design: Thndr

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie