Lucky Day, één van de zeven spellen van de Nederlandse Loterij, lanceert campagne: ‘Om 19:00 uur weet je ‘t’. In de nieuwe campagne, ontwikkeld door digitaal bureau Dept in samenwerking met Mindshare en Greenhouse, draait het om het moment van de trekkingsuitslag, 19:00 uur. De campagne is te zien op social, online videokanalen, display banners, en radio.
Chris Römer, senior creative bij Dept vertelt over het concept: ‘Om de boodschap te laden en het dagelijkse karakter te benadrukken halen we de alledaagse dromen van de doelgroep naar boven. Niet perse de grote clichés, maar denk aan die oldtimer die je altijd al wilde of je eigen vakantiehuisje aan zee.’
Tim van Dijk, campagne marketeer bij Lucky Day, voegt daaraan toe: ‘Met deze pay-off en campagne verwachten we slim en snel terrein te veroveren in het hoofd van onze doelgroep als de spannendste loterij van Nederland’.
Dept is als nieuwe lead agency van Lucky Day ook verantwoordelijk voor de aangepaste huisstijl.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!