Lies onaangenaam verrast in 'frisse' voorjaarscampagne Kruidvat

De kids van single mom Lies hebben aan één schoonmaakdoekje genoeg...

Lies denkt er het hare van

Single mom Lies, misschien wel het leukste reclamepersonage van dit moment, is in de nieuwe Kruidvat-campagne helemaal klaar voor de lente. 

De tv-commercial vertoont de nodige gelijkenissen met de vorige 'Fris & fluitend'-campagne van precies een jaar geleden, waar eveneens Lies' kroost haar goede humeur op de proef stelt.

In de tv-commercial zien we de kids ijverig in de weer met de grote voorjaarsschoonmaak. Eerst de vaat, dan de vloer, de oven en het toilet. Alles wordt gepoetst en gedaan. En dat alles met maar één doekje, want dat is lekker voordelig... Het gezicht van Lies spreekt boekdelen.

De campagne, vanaf maandag te zien op tv, wordt verder ondersteund in de folders en op de winkelvloer van Kruidvat. Ook is er een social campagne met het thema 'Frisness'; door te multitasken kun je én fit worden én het huis een voorjaarsschoonmaak geven, aldus Kruidvat. Zowel Lies als influencers van de zogenoemde Kruidvat Squad zijn met deze oefeningen aan de slag gegaan.

De campagne is wederom ontwikkeld door DDB Unlimited, dat sinds december gefuseerd is met 180 Amsterdam. Kruidvat werd vorig jaar uitgeroepen tot Adverteerder van het Jaar bij de San Accent.

Credits:
Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Productiehuis: Annomann
Media: GroupM en Greenhouse Group
Social media: Blossom
Concept en uitvoering TV en social: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie