In deze zevende FT. Opinion legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op de compassiecampagnes van Rabobank en Kruidvat.
Kruidvat reageert inhoudelijk nauwelijks op de ‘foute-cookie-boete’ vanwege de bezwaarprocedure. Maar waarom überhaupt bezwaar aantekenen?
De drogisterijwebshop lichtte consumenten niet in over cookies en vroeg geen toestemming. Verwerking gegevens was daarom onrechtmatig.
Deze '1+1+1' actie, doneert deelnemende producten aan gezinnen die in armoede leven.
De retailer laat partners nu producten verkopen in de categorie gezondheid/sport, waarna beauty en body volgt.
De retailer neemt na zeventien jaar afscheid van NewsLab.
Ook Kruidvat, Knorr en het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport vallen op met creatief werk.
TBWA\Neboko is als bureau het meest genomineerd. Aan adverteerderszijde zijn dat Albert Heijn, Praxis, Kruidvat en Hema.
De enige, geheel subjectieve, lijst die alle andere lijsten overbodig maakt.