Ook Lies wil liefde in kerstcommercial van Kruidvat

De nieuwe buurman kan Lies wel bekoren. Nu maar hopen dat hondje Costa geen roet in het eten gooit.

Post verkeerd bezorgd?

De kerstcommercial van Kruidvat draait -net als vorig jaar- om het thema 'Iedereen verdient een mooie kerst'. In de hoofdrol zien we het vertrouwde gezicht van single mom Lies, daarnaast maken we kennis met hondje Costa en een nieuwe buurman die behoorlijk bij Lies in de smaak valt...

De kerstcommercial wordt officieel op vrijdag 6 december gelanceerd, hieronder is vast een teaser te zien. Ook heeft Kruidvat vast gedeeld waar de commercial over gaat.

Waar in 2022 de kinderboerderijdieren een mooie kerst kregen en in 2023 gezinnen in armoede werden gesteund met onder meer een kerstsingle, staat dit jaar Lies in de schijnwerpers, want ook zij verdient een mooie kerst, zo laat Kruidvat weten. Na vier jaar op de Nederlandse televisie erkent ze, hangend op de bank met haar hondje Costa, wel een beetje behoefte aan love te hebben. Costa grijpt zijn rol als matchmaker en zet zijn de plan in gang. Lies heeft niets in de gaten, tot een toevallige ontmoeting bij (natuurlijk) Kruidvat, die leidt tot een date met de nieuwe buurman in kwestie. 

Kruidvatprijsje

Brenda Smith, marketingdirecteur Kruidvat: 'We willen gezond, mooi en goed voelen voor iedereen bereikbaar maken. Tijdens de feestdagen betekent dit dat iedereen een mooie kerst verdient. Dat brengen we tot leven in de kerstcampagne op twee niveaus: met de merkbelofte 'iedereen verdient een mooie kerst' en daarnaast laten we met de beste deals in onze touchpoints zien dat de feestdagen betaalbaar en toegankelijk kunnen zijn. Voor een Kruidvatprijsje haal je bij ons het meest uit elke euro, en kun je deze kerst op alle fronten uitpakken.'

De campagne (productie: Annomann) is ontwikkeld door DDB Amsterdam en wordt vanaf 6 december breed uitgerold: op televisie, via online video en social media, POS, huis-aan-huisfolders en via influencers. Ook is hondje Costa veelvuldig te zien in de vernieuwde Kruidvat-app. 

Credits:
Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: DDB Amsterdam & DDB Retail
Productiehuis: Annomann
Regisseur: Jeroen Annokkee
Concept: DDB Amsterdam
Offline edit: Bellamy edit studio
Online/grading: Crabsalad
Online/VFX: The Compound
Geluid: Earforce
Muziek: via Massive Music
Aretha Franklin under the mistletoe
Film muziek: Extreme music
Influencer Marketing: We Are First
Media: EssenceMediacom
PR: ACE | Glasnost
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie