Volgens Jorieke de Vries-Goosen, head of marketing bij Lidl, verlangde Nederland zelden zo naar de lente als dit jaar. 'We spelen daarop in met het 360-graden concept "Leve de Lente".'
Het concept vertaalt zich door in een lentebrochure vol Delicieux-producten (de luxe lijn van Lidl), en 50 recepten, en in printadvertenties in magazines en kranten, buitenreclame, radio en online uitingen. De Vries: Voor onze social kanalen hebben we een boel verrassingen in petto. Van ei-schilderen met een officiële Bob Ross kunstenaar tot een landelijke bakwedstrijd.'
De Vries' intentie is om om heel Nederland de komende weken te voorzien van 'een stukje vrolijkheid'.
Lidl-character Thomas Acda krijgt geheel volgens de conventies van de lente vlinders in zijn buik. In de commercial (vanaf zondag on air), valt hij als een blok voor een medewerkster van Lidl (bureau: Joe Public).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!