Lassie brengt kant-en-klare Poké bowl-rijst op de markt

De bijbehorende campagne moet aantonen dat het veelzijdige Hawaïaanse gerecht nu in een handomdraai bereid kan worden.

Lassie brengt kant-en-klare Poké bowl-rijst op de markt
Epidemie

Rijstmerk Lassie presenteert Poké bowl rijst Kant-en-Klaar in nieuwe campagne. Volgens het merk is het de gezonde manier om in een handomdraai het traditioneel Hawaïaanse gerecht te bereiden met vooraf op smaak gebrachte rijst. Een Poké bowl is een bowl gevuld met rijst, afgetopt met een diversiteit aan ingrediënten, van vega tot vlees. De campagne voor de productintroductie is ontwikkeld door Epidemie. 

Campagnestijl

Lassie legt uit dat het bereiden van een Poké bowl normaal best een tijdrovende klus kan zijn, die het nu zegt te vergemakkelijken met de nieuwe product-introductie. 

Om de veelzijdigheid van de Poké bowl te tonen met de kant-en-klare rijstvariant zegt het bureau Epidemie een met de hand gestylde setting, ontwikkeld te hebben die door het gebruik van een stopmotion-techniek de unieke en authentieke look ‘n feel van het gerecht meegeeft aan alle communicatie-uitingen. ‘Het moest een vrolijk feestje worden om naar te kijken waardoor mensen zich laten inspireren de nieuwe kant-en-klare rijst te proberen.’

De commercial

Lassie brengt kant-en-klare Poké bowl-rijst op de markt

Campagneuitrol

De campagne wordt uitgerold met tv-billboarding, aangevuld met online-video’s en diverse social content. Daarnaast zegt het merk een samenwerking met Linda aangegaan te zijn. 

Lees ook: Rijstmerk Lassie claimt altijd de oplossing te hebben voor het avondeten

Credits:

Opdrachtgever: Lassie Nederland

Verantwoordelijk bij klant: Paul Stam, Lilian Struiksma

Bureau: Epidemie

Animatie: Motion Mitch

Soundtrack & sound design: SMP Amsterdam

Media: Abovo Media

Fotostudio: Cameron

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie