Rijstmerk Lassie presenteert Poké bowl rijst Kant-en-Klaar in nieuwe campagne. Volgens het merk is het de gezonde manier om in een handomdraai het traditioneel Hawaïaanse gerecht te bereiden met vooraf op smaak gebrachte rijst. Een Poké bowl is een bowl gevuld met rijst, afgetopt met een diversiteit aan ingrediënten, van vega tot vlees. De campagne voor de productintroductie is ontwikkeld door Epidemie.
Campagnestijl
Lassie legt uit dat het bereiden van een Poké bowl normaal best een tijdrovende klus kan zijn, die het nu zegt te vergemakkelijken met de nieuwe product-introductie.
Om de veelzijdigheid van de Poké bowl te tonen met de kant-en-klare rijstvariant zegt het bureau Epidemie een met de hand gestylde setting, ontwikkeld te hebben die door het gebruik van een stopmotion-techniek de unieke en authentieke look ‘n feel van het gerecht meegeeft aan alle communicatie-uitingen. ‘Het moest een vrolijk feestje worden om naar te kijken waardoor mensen zich laten inspireren de nieuwe kant-en-klare rijst te proberen.’
De commercial
Campagneuitrol
De campagne wordt uitgerold met tv-billboarding, aangevuld met online-video’s en diverse social content. Daarnaast zegt het merk een samenwerking met Linda aangegaan te zijn.
Lees ook: Rijstmerk Lassie claimt altijd de oplossing te hebben voor het avondeten
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!