Knab bedankt klant via gepersonaliseerde billboard-campagne

De online bank heeft deze week alle 250.000 klanten in het zonnetje gezet met een gepersonaliseerde bedankvideo.

De klanten van online bank Knab zijn individuen. Dat is de boodschap van zijn eindejaarscampagne waarbij klanten bedankt worden via een gepersonaliseerde billboard-campagne. 

Klanten kunnen na het zien van de video toestemming geven om persoonlijk bedankt te worden via een digitale billboard. Iedereen die meedoet hoort later waar en hoe laat zijn of haar persoonlijke billboard te bewonderen is.

Knab - Eindejaars ‘leukste klant’

Als  leuke extraatje heeft Knab een video gemaakt die het ontstaansverhaal vertelt van het campagne-idee. Alle medewerkers van Knab werden uitgedaagd om de klanten op een originele manier te bedanken voor het feit dat ze klant zijn. In de video zien we de zoektocht, met als hoogtepunt een persoonlijk billboard voor elke klant.

Anne Ruth Groen van Knab zegt daarover: 'Voor de medewerkers van Knab is dit elk jaar weer de ultieme manier om ook via onze eindejaarsgroet te laten zien hoe belangrijk menselijke service is.’

Eindejaarstraditie

De video hoort bij de traditie van de online bank om klanten tegen het einde van jaar op een persoonlijke manier te verrassen. Vijf jaar geleden ontvingen de 80.000 klanten een handgeschreven kerstkaart. Daarna volgde een aantal gepersonaliseerde campagnes. De campagne ‘Onbezorgd 2018’ ontving zelfs een Gouden Single Shot bij de DDMA E-mail Awards. 

Bureaus: Lijm Amsterdam, StoryTEQ, Aanstekelijk, MobPro

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Shqipe Pllana
Jullie mogen mijn foto wel gebruiken en 5000 euro storten voor de grap!

Nee geen grap, doe maar gewoon want het is Kerstmis.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie