Karwei heeft een nieuwe campagne die inspeelt op alle aspecten van klussen en stylen in huis. De campagne kwam tot stand in co-creatie met New Growth Strategies, TBWA\Neboko, Socioboko en Dedato. Vanaf deze week is de najaarscommercial, mét de nieuwe propositie, te zien op TV en online.
Met de nieuwe campagne claimt de bouwmarkt drie domeinen: aanpassen (klussen), aankleden en afstylen (inrichten). Want, zo zegt de bouwmarkt, klanten kunnen voor alle klus- en inrichtbehoeftes bij Karwei terecht. 'Mooi wonen mogelijk maken voor iedereen, dat is waar de vernieuwde marketingformule om draait.'
De nieuwe propositie, de najaarscampagne en de uitrol van de vernieuwde formule op de winkelvloer, komen uit de koker van New Growth Strategies, TBWA\Neboko, Socioboko en Dedato. Mediastrategie door Mindshare (Emiel Spies en Plausch Terluin) en iProspect (Co van Kempen en Suzanne Pennington de Jongh).
Het team van bureaus werkte nauw samen met Mariëlle Rooswinkel (Manager Marketing Communicatie & Formule), Lisa-Marie Klap (Brand & PR manager) en Michelle van Dijk (Brand & Content Coördinator) van Karwei. De media-inzet voor de campagne bestaat uit RTV, OOH, PR, tagons, online video-, social-, youtube- en display advertising.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!