Holland Casino kiest Indie voor herpositionering

Met de herpositionering wil Holland Casino terug naar de oerkracht van het merk.

Na een bureauoriëntatie heeft Holland Casino gekozen voor Indie om een nieuwe merkcampagne mee te ontwikkelen die onderdeel is van de strategische vernieuwingsagenda van Holland Casino. De keuze is gevallen op Indie omdat het een klein bureau is. Met de herpositionering benadrukt het casino vooral de spannende elementen van het spel.

Onderscheiden in de markt

Holland Casino gaat herpositioneren om zich te onderscheiden in de sterk concurrerende gokmarkt, verklaart Joost Rombout, manager merkstrategie en campagnes van Holland Casino. ‘Met de toenemende concurrentie moet je duidelijk maken waarom mensen naar jou moeten komen. Wij zijn een casino en wij bieden een spannend spel, dat is de kern van onze nieuwe positionering.'

Veilig en verantwoord

Het speelhuis verliest met deze nieuwe strategie andere kernwaarden zoals betrouwbaarheid en gastvrijheid niet uit het oog. ‘Wij blijven vooral doorgaan met wie we zijn en wat we doen. Wij hebben in de afgelopen jaren een veilig en verantwoord casino neergezet, en dat blijft. Omdat wij dit imago hebben, kunnen we gemakkelijk ons merk laden met het benadrukken van de spannende spelelementen.'

Naar verwachting kunnen spelers vanaf 2019 ook online bij Holland Casino terecht, is de herpositionering hierop afgestemd? ‘We weten niet precies wanneer de online markt opengaat, maar de campagne werkt ook als we het spel online aanbieden. Online concurrenten focussen zich niet op merkopbouw, maar vooral op bonussen om je te verleiden tot spelen. Wij zijn Holland Casino, en betrouwbaarheid en een langdurige relatie met onze gasten staat voorop. Dat betekent dat wij een andere insteek kiezen en deze propositie sluit daarop aan.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie