HelloFresh, leverancier van maaltijdboxen waar je zelf gerechten van maakt, start een campagne die inhaakt op het einde van de zomervakantie. In wat het bedrijf zijn grootste geïntegreerde campagne tot dusver noemt, richt het zich op gezinnen die weer druk zijn met schoolgaande kinderen, werk, sport en nog honderd andere dingen.
Commercial draait om gezinnen
De campagne moet duidelijk maken dat HelloFresh begrijpt dat elk gezin anders is, maar vaak wel dezelfde uitdaging kent: elke avond een (gezonde) maaltijd op tafel willen zetten. Maar dan wel lekker snel, gevarieerd en zonder veel tijd kwijt te zijn aan boodschappen. Want: druk, druk, druk.
HelloFresh claimt de oplossing te zijn met zijn maaltijdboxen, die op een gewenst moment thuis geleverd worden en via bijbehorende recepten tot lekkere maaltijden moeten leiden. Maaltijden die passen bij gezinnen die druk zijn met tennis, houden van kunst of zich verliezen in het Eurovisiesongfestival, zo zien we in de campagnevideo.
Eigen campagne
De campagne is door interne teams van HelloFresh ontwikkeld en rolt uit in dertien landen, waaronder Nederland. Het bedrijf pakt inderdaad groots uit: de campagne komt voorbij via tv- en radiocommercials, online advertenties (YouTube en Meta-platformen), influencermarketing, out of home en display.
Bekijk de hero-commercial van 30 seconden hieronder: